Umowy
Rozpoczynasz współpracę z twórcą, fotografem, copywriterem, programistami a może masz w planach kolejny projekt dla klienta i potrzebujesz zadbać o jego sprawny przebieg?
Potrzebujesz pomocy w przygotowaniu umowy, żeby uniknąć w przyszłości wątpliwości, niepotrzebnych sporów, niedopowiedzeń?
Wiesz, że Twoja branża jest specyficzna i potrzebujesz wsparcia prawnika, który zna Twój świat, rozumie język marketingu i wie, że deadline to rzecz świeta?
- optymalizuj kampanie, minimalizuj ryzyko -
Umowa z autorem fotografii;
Umowa z agencją reklamową;
Umowa o prezentację reklamy;
Umowa w zakresie reklamy radiowej;
Umowa w zakresie reklamy telewizyjnej;
Umowa merchandisingu;
Umowa personality merchandisingu;
Umowa z klientami i podwykonawcami;
Prawa autorskie i licencje;
Umów się na wstępną rozmowę
Bezpłatna 15 - minutowa rozmowa w celu oceny potrzeb i wyceny
Indywidualna Oferta
Przygotujemy indywidualną ofertę uwzględniającą Twoje potrzeby.
Konsultacja FOCUS i szczegółowy audyt potrzeb
Omówienie szczegółów i celów Twoich działań, określenie ryzyk i wyzwań w celu przygotowania umowy dopasowanej do Twoich potrzeb.
Przygotowanie Umowy
Rozpoczynamy proces przygotowywania kompleksowej umowy.
Finalizacja
Po akceptacji, finalizujemy umowę i dostarczamy ją w wygodnej formie.
- formularz kontaktowy -
Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i umówienia się na rozmowę wstępną.
- umów się na rozmowę wstępną -
Opisz krótko, na czym Ci zależy, a my umówimy się na 15-minutową rozmowę wstępną.
- dlaczego warto? -
Konsultacja FOCUS i audyt potrzeb na start
Każdą współpracę rozpoczynamy od audytu potrzeb i analizy ryzyk. Dzięki temu masz pewność, że umowa, którą otrzymasz będzie uwzględniała to co jest dla Ciebie najważniejsze, Twoje podejście i Twoje cele.
Terminy są dla nas święte
Rozumiemy, że czas to kluczowy czynnik w biznesie. Informacje o terminach realizacji otrzymujesz od razu, żebyś mógł sobie wszystko zaplanować biznesowo i strategicznie.
Znamy świat marketingu
Wiemy, czym jest sprzedaż „w okienkach”, lead, OTO, zimny ruch czy pixel facebooka. Wiemy dlaczego ważna jest konwersja, jakie cele realizuje landing page i co oznaczają automatyzacje. Znamy świat, w którym Ty żyjesz na co dzień i znamy prawa, które „rządzą” Twoim biznesem.