Organizacja konkursu

Prowadzisz prężnie swoją markę osobistą lub konto firmowe na platformach takich jak Facebook czy Instagram i chcesz zachęcić swoich obserwatorów do większej interakcji lub po prostu nagrodzić ich za swoje zaangażowanie organizując konkurs?

„polub mój profil i zaproś znajomych do polubienia strony”,

„udostępnij na swojej osi czasu, aby wziąć udział w konkursie”,

„udostępnij na osi czasu znajomego, aby wziąć udział w konkursie”,

„oznacz znajomych w tym poście, aby wziąć udział w konkursie”.

Tego typu rozwiązania są bardzo ryzykowne i najczęściej są niedozwolone zgodnie m.in. z regulaminem platformy (takiej jak np. Facebook). W 100% rozumiemy, że chciałbyś jednak zachęcać do polubienia profilu czy udostępnienia postu. Mamy na to sposób, żeby działać pro biznesowo, ale w pełni legalnie.
Pamiętaj, każdy konkurs potrzebuje swojego Regulaminu, a my chętnie stworzymy go dla Ciebie.

Obowiązkowych postanowień zależnych od platformy, na której konkurs będzie organizowany.

Dobraniu formy konkursu (i unikaniu losowania oraz każdej innej formy przypadkowego/losowego wyboru zwycięzcy).

Unikanie ,,niedozwolonych sformułowań”.

Informacja w jaki sposób będą przetwarzane dane osobowe uczestników.

Opisanie kwestii związanych z zasadami reklamacji, prawami autorskimi, wizerunkiem.

- formularz kontaktowy -

    Twoje dane przetwarzane są zgodnie z naszą Polityką prywatności, m.in. do celów komunikacji z Tobą i  umówienia się na rozmowę wstępną. 

    - umów się na rozmowę wstępną o Twoich potrzebach-

    Jeśli chcesz, żebyśmy zadbali o prawne fundamenty Twojego biznesu, podczas gdy Ty będziesz mógł skupić się na kreatywnych i strategicznych działaniach, umów się na rozmowę wstępną i opowiedz nam o swoich potrzebach.